Friss !!!

  • Balaage: Eszméletlen jók lettek a képek. Gz papesz. Jól megcsináltad, le a kalappal. A lesserheal castos te... (2009.03.19. 07:36) Karácsonyi sütés idején ...
  • Spunkmeyer: Elég baj nekem, hogy nem vagyok skilles és most,hogy mondod lehet más nem is kapott nerfet! Hopppp... (2009.02.21. 14:02) Thx Blizz!!
  • Simulacra: nah, Gabcsa, itt a talent amiről beszéltem múltkor. elég szép aggrot lehet vele csinálni. www.wow-... (2009.02.16. 17:40) Malygos
  • bandiketto: gz! kár hogy a meló miatt lecsúszok mindig de ez van.. örülök hogy megy a szekér!:) (2009.02.06. 01:15) Naxxramas nem akadály többé!
  • Otisz: Az emberek nagy részének akik szoktak jrni raidelni már simán van 25 fős kompatibilis gearje. A má... (2009.01.20. 10:45) Raidek szervezése

Egy kis kutatás

2008.12.17. 13:38 | Balaage | 7 komment

Érdeklődésképpen, hogy hogyan is állunk. Kérek mindenkit a komoly szavazásra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://veszetthuzat.blog.hu/api/trackback/id/tr18827949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simulacra 2008.12.17. 16:39:49

Én vagy dps v tank, amire szükség van éppen:)

Otisz 2008.12.24. 13:02:14

Sziasztok!

Viszont én szeretném felhívni a figyelmet egy komoly problémára(vagyis szerintem elég komoly). Ugyebár vannak a guildban olyan 80-as játékosok akik már régebbóta 80-asok mint a többi játékos, és így kicsit jobb gear-el is rendelkeznek mint az átlag. Ezeknél a játékosoknál sajnos egyre inkább kezd kialakulni az a nézet, hogy puggal mennek mindenhova, és így egyre gyakrabban fordul elő az a malőr, hogy mondjuk 8 óra felé jön össze 10 ember egy raidre amikor már Nax-hoz eléggé késő van de egy egy boss-os(pl. Obsidian) raid simán bele férne, de mivel az emberek nagy része már mentve van puggal ezért azok se tudnak lemenni akik inkább kitartanak a guild mellett és velük szeretnének enni. Ez szerintem a többi játékossal szemben egy elég undorító és unfair dolog, és szerintem az, hogy "Nem mondtátok, hogy akartok menni...." kifogás eléggé gyenge. Az ilyen játékosokról a szememben egy olyan kép rajzolódik ki, hogy őket inkább érdekli a loot mint a guild, ergó az ilyen embereknek felesleges kzösséghez tartozniuk mert puggal tudnak menni úgy is, hogy nincs a nevük alá írva semmi. Ezért én szorgalmaznám valami féle szankció bevezetését ezekkel a játékosokkal szenbenm pl. mondjuk első alkalommal azon a héten nem jöhet a guilddal raidelni a visszaesőknek meg komolyabb pl. akár kizárással való büntetést se tartanám elfogadhatatlannak. Tudom kicsit radikális a gondolkodás módom, de szerintem ez a fajta magatartás nem illik össze egy guild filozófiájával, mert az ilyen emberek szerintem abszolút nem csapatjátékosok...

Kinek mi a véleménye erről?

Ja és az érintetteket megkérném arra, hogy anyukámat hadják majd békén mert én se bántottam azövéiket. ;) :P

vacso 2008.12.24. 17:00:50

Szerintem ez a 10es instákra nézve nem olyan orbitális probléma. Persze bosszantó lehet a te szemszögedbol, de meg kell érts oket, hogy nem fognak a jövo hétig várni arra, hogy esetleg lemehessenek mert talán valaki majd szervez. Ezt szankcionálni meg butaság lenne, hiszen ha te csütörtökön le tudsz menni a guilddel, akkor szombaton már mentve leszel, és emiatt nem tudsz jönni egy másik csapattal akik szemében meg te vagy a szálka. Sokkal célszerűbb lenne fix csapatokat kialakítani. Emiatt hagytam meg a személyes invitálást,de nem jött be sajnos hiszen ki akar 2-3 napra elore szervezni személyenként amikor lehetne "mass invite" (ami szerintem 10esre butaság) ráadásul rengeteg a pug. A 25ös raid az más, ott már idegesítobb hogy ha a fél banda volt puggal de én azt mondom még mindig belefér az idobe amit eredetileg terveztünk, miszerint eleinte ugysem raidelünk (80as) emberhiány miatt. Egy kis időre amig lezajlik a karácsony addig megpróbáljuk mennyit dob a Massinvite a dolgon. Bár ezt az opciót én valójában a 25ös raidre szeretném megtartani majd.

bandiketto 2008.12.26. 15:55:49

Szép lassan megint át kell terelgetni az embereket a rendszeres raidelésre, de ez nem 1 hét lesz... Akik elmentették magukat nem azért tették, mert puggal szeretnek küszködni, hanem egyszerűen megszokták hogy nincs kivel lemenni.. Idővel majd szépen visszaállnak, nem a legjobb ötlet azonnal szankciókról beszélni, legalábbis sztem.
Ki kell találni valami rendszert amibe mindenki tud kapaszkodni. Gondolom a csütörtök-szombat raidnap még mindig. Tessék választani 2 instát amit csak akkor csinálnak a guildesek. A hét többi napján ott a többi szabad szervezésben.
Ráadásul 1-2 héten belül (de lehet már most is) akár 25-fős is mehetne, van annyi magyar a szerón szerencsére. Nem tudom hogy resetelnek a kiegben ezek a helyek, de alapul véve karát, mondjuk hétfőtől szabad a "vásár", mindenki pugolhat ha nincs elmentve. A maradék 5 napot meg a guildnak szentelik... így nem kell attól félni hogy lemaradnak egy-egy szép lootról, a várakozásuk miatt.
Nyilván ez csak egy vélemény, viszont bármit sikerült kitalálni, azért ne feledjük, maga az ötlet bármennyire is jó vagy rossz, sz@rt sem ért ha a többiek nem tudnak róla :)

bandiketto 2008.12.26. 15:59:55

Ja, és a guildban annyian vannak, hogy idővel úgyis lesznek majd veszekedések-kilépések-kitiltások stb, de ezt ha sikerül okosan terelgetni-felfogni, akkor az csak a guild javára válhat, nem feltétlenül teszi tönkre. (a néha fel-fel bukkanó anyukázásra szeretnék ezzel utalni)

Xerra 2009.01.06. 17:20:22

Hékás, warlockal mi lesz? :-D

Balaage 2009.01.07. 07:43:11

Upsz ez lemaradt. bocsi. Bár ezen felmérés szerint elvileg alig akar jönni velünk valaki raidre, és kiderült hogy van egy csomó shaman healerünk. Mondjuk ez is érdekes, mert én nem sokat látok :D Ja és tank is mint az öntés, csak akkor nem ha éppen kellenének... na mindegy.
süti beállítások módosítása