Friss !!!

  • Balaage: Eszméletlen jók lettek a képek. Gz papesz. Jól megcsináltad, le a kalappal. A lesserheal castos te... (2009.03.19. 07:36) Karácsonyi sütés idején ...
  • Spunkmeyer: Elég baj nekem, hogy nem vagyok skilles és most,hogy mondod lehet más nem is kapott nerfet! Hopppp... (2009.02.21. 14:02) Thx Blizz!!
  • Simulacra: nah, Gabcsa, itt a talent amiről beszéltem múltkor. elég szép aggrot lehet vele csinálni. www.wow-... (2009.02.16. 17:40) Malygos
  • bandiketto: gz! kár hogy a meló miatt lecsúszok mindig de ez van.. örülök hogy megy a szekér!:) (2009.02.06. 01:15) Naxxramas nem akadály többé!
  • Otisz: Az emberek nagy részének akik szoktak jrni raidelni már simán van 25 fős kompatibilis gearje. A má... (2009.01.20. 10:45) Raidek szervezése

Költözünk

2008.11.16. 20:59 | vacso | 19 komment

A veszetthuzat magja mindenképpen ... megelégeltük a várakozást .. Megy a csapat át a Shattered halls-ra .. 

2008-11-16 22:00 Neptulon Veszetthuzat off - a legszerentségtelenebbül ... 

Mert elqurtam és ugyan átadtam a leadert másik karinak mielőtt gdisbandoltam
de a másik karival már hiába fogadtam el ...

Viszont közben éjfélre meglett a másik szerveren a Guild ..

A bejegyzés trackback címe:

https://veszetthuzat.blog.hu/api/trackback/id/tr60772568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandiketto 2008.11.16. 21:21:23

Nem szeretnék akadékoskodni, de a bc megjelenésekor majdnem ugyanez volt, aztán abbamaradt... Itt vannak magyarok, össze is jöttek, szépen felhízott a guild, lenne esély szétnézni a 25 fős helyeken is anélkül hogy nerfelnék azokat. Engem is idegel a sorbanállás, de bízom benne hogy az ingyenes költözés, meg a kezdeti bolondokháza lecsengése után alábbhagy ez a szutyadékság...Persze az örökkévalóságig én se várok:)
Amúgy olyat lehet, hogy csak 1 karit viszek át, vagy ilyenkor mindegyik áttelepül akit a szerón létrehoztam?

vacso 2008.11.16. 21:57:49

Egyesével is lehet

Hobbit 2008.11.17. 03:58:56

szerintem nagy hülyeség volt átmenni.. de mind1 ahogy gondoljátok. viszont akik maradnak azok dobjanak rám egy whispert Derékszög nevü karimra ugyanis csinaltunk egy guildet pár emberrel akik maradtak. üdv

Hobbit 2008.11.17. 04:00:43

ja és mellékesen nem igaz hogy pár hetet nem tudtatok volna várni mert ahogy bandi is irtam bc nél is ugyan ez volt.. nagy nehezen kialakult egy fasza guild erre földaraboljatok. grat

Hobbit 2008.11.17. 04:02:53

ja és a gdisband is jo volt tagok kb 5%a tudta meg hogy mentek át :)

Balaage 2008.11.17. 07:40:24

Nem akartunk senkinek sem rosszat. Én még fel fogok járni a neptulonra Veszet néven, és ott értekezek majd azokkal akik nem jöttek át. Azt viszont megelégeltük, hogy azért fizetünk, hogy ne tudjunk játszani. Az előfizetés+a kieg ára és mikor lesz javulás? 2 hónap múlva. Nem igazad van én nem tudok eddig várni Hobbit. Nem vagyok hajlandó és nem is vagyok képes du. 2-kor beloggolni, hogy majd este 7-kor játszak. Sajnálom azokat akik nem jönnek át, de egyessével is lehet karit mozgatni, és akár egy altot is áthozhattok ha akartok. mi mindíg szívesen látunk benneteket. Nem akartunk rossz szájízzel levonulni, de itt gyors döntést kellett hozni, mivel még 1 napig tudsz ingyen migrálni, így ezt minél hamarabb meg kellett lépni vagy így vagy úgy. Mire szavaztunk volna és eldöntjük már régen késő lett volna. Én igyekszem felvenni a kapcsolatot mindenkivel akit ismerek, hogy mi a helyzet, és mindenkit meg is kérek arra hogy szóljon azoknak akiket ismer hogy jöjjön vagy maradjon, de tudja hogy mi a helyzet. Amúgy mi az új guildetek neve?

Balaage 2008.11.17. 09:15:37

Ja, és bocsánatot kérek mindenkitől, mivel ezt az egészet én kezdtem el, és fel is vállalom ennek minden negatív felhangját is. Szerencsétlenül sikerült az egész, mivel én nem így akartam. :(((

Otisz 2008.11.17. 10:11:43

Hát igen... Azon kevés barátommal is megvitattuk a dolgot akik votlak a Neptulonon és arra a megállapításra jutottunk mi is, hogy valóban lehet, hogy meg fog javúlni a dolog, de ott van az a bűvös szó, hogy "lehet" meg, hogy "mikor?". Sajnos vagy nem sajnos én is dolgozó ember vagyok aki csak este 7-8 körül tud fellépni hétköznap és max olyan 11-ig játszani, és kövezzetek meg, de nem szeretném ennek az időnek a felét arra költeni, hogy azt várom, hogy az 1000+-ik helyről mikor jutok be... Sajunálom én is, hogy így alakult mert valóban egy elég jó társaság jött össze, de most legalább kiderült, hogy ki játszott igazán a társaság és a guild miatt... Akik meg maradtak remélem nekik meg valóban bejön az a jóslat, hogy 1-2-3... vagy esetleg mégtöbb idő után helyre álla rend de nekem se időm, meg se energiám ezt kivárni. További minden jót nektek és nagyon sajnálom! :(

Otisz 2008.11.17. 10:14:50

Ja és arról nem is beszélve, hogy hála az égnek mostmár elég 10 ember raidekre, mert nekem ugyan csak nem számít az a pár + stat amit a 25-ös gearekell kapsz.... Végre elég komoly esély van arra, hogy mindenki láthassa az összes raidet és boss-t, és nekem ez számít igazán.

Otisz 2008.11.17. 12:32:50

Total Alliance: 2,243 - 28%
Total Horde: 5,732 - 72%

:P

Gabcsa 2008.11.17. 14:17:44

Nehéz döntés volt,bizony.De az élet már csak ilyen...Tényleg nagyon jó csapat jött össze és hálás vagyok minden együtt eltöltött percért az instákban és a raideken mindenkinek.De ami a Neptulonon van az nem állapot.....Normális életet élő ember nem tud hónapokig játszani....ne így legyen,de emlékszem rá,hogy amikor a barátaim miatt erre a szerverre jöttem,már akkor is mindenki szidta,hogy ez rossz.Samikának a döntése és határozottsága csak megadta a kezdőlökést több guildtagnak,hogy így döntsön,de maximálisan tiszteletben kell tartani azok véleményét is,akik maradnak.Nektek sok sikert!!!Akik jönnek azoknak meg külön köszönet,hasonló felfogás lesz itt mint a Neptulonon volt.Még egy dolog.Szerintem ennek a szervernek a vezető magyar guildje lehetünk.....bár ez nem feltétlenül cél,de jó dolog lenne...:))

Simulacra 2008.11.17. 14:47:44

Én teljesen megértem az előbb elhangzottakat, én nagyon megszerettem anno a Neptulon szervert amikor itt kezdtem karaktert, aztán egyre idegesítőbb lett, hogy ha a szerverek közül is csak 1nek baja volt, az a miénké(bár ez eléggé természetes, Murphy törvénye:P) Aztán kijött Wotlk, hát mondom de zsír, lehet menni northrendre, és amikor megláttam hogy mekkora sorok vannak, hát eléggé lelombozta a lelkesedésem. Az, hogy hétvégén úgy számoltam h 5ig tanulok, most 3 óra van, akkor gyorsan belépek hogy bejussak addigra, az kicsit durva volt sztem. Én ennek a hírnek köszönhetően gyorsan most átköltöztettem a karaktereimet, remélem hamarosan meg is érkeznek:) Igaz, hogy nagyon elkapkodott döntés volt, én még anno első nap TSen mondtam pár embernek hogy szerintem kellene indítványozni egy szavazást+egyeztetni a többi magyar guilddel hogy nekik mi a véleményük, de sajnos kifutottunk az időből. Remélem mindenki, aki szeretne a Veszetthuzat-tal tartani, áthozza a karakterét és megújult erővel folytatjuk csapatunk előremenetelését.

Bandikaa 2008.11.17. 15:34:51

Én 100%ban megértek mindenkit de már amióta elmondta blizz lehet migrálni szinte mindneki mondta vagy említette menjünk át fontoljuk meg stb megbeszéltük és mentünk is de a BCnél nem voltak ekkora sorok legalábbis én nem emlékszem rá... de az emberek 99% egyet ért és át is jött ennek örülök... 1 off kérdés arx és colosseum is átjött?? mert ha igen akkor no problem és meglessz ARTHAS IS!!!! és nem leszünk kevesen... mert mindenki olvassa a forumot/guild csatit!!!! for the horde! allik hátrányban tetszik :D legalább a fővárosos acsivment könnyen meglessz ná mindegy

Bandikaa 2008.11.17. 15:36:50

ja és szerintem majdnem mindenki tudta hogy átmegyünk ha belép wowba csak elolvassa a bal oldali ki írást amikor 1200an állnak elötted...

bandiketto 2008.11.17. 18:21:36

Én nem tudtam, és ma reggel láttam meló előtt, hogy közel az egész brigád átment...Remélem ma még lehet költözni, mert elég hülyén fogom érezni magam tökegyedül :(

Simulacra 2008.11.17. 20:15:19

ma még át lehet

Gabcsa 2008.11.19. 00:26:33

Két nappal vagyunk az átköltözés után.A létszám 70 körüli,java része 70-es vagy magasabb szintű,ez nagyon bíztató.Szinte mindenki átjött és ezt külön köszönjük ,higgyétek el,nagyon örülünk Nektek.
Minden adva van,hogy pofánverjük Arthast 25-en is....és remélem ő legalább kidobja majd a King Defendert.....:)))

Balaage 2008.11.19. 06:05:52

Hát igen. Nagyon biztató a kezdet, és a hangulat is szinte ugyanaz ami volt a neptulonon. Talán ami kicsit furcsa azok az új nevek, mivbel elég sokunknak megváltozott. De idővel ezt is megszokjuk. Gabcsa, neked remélem még a sisakját is odaadja, ha meglát :D
süti beállítások módosítása