Friss !!!

  • Balaage: Eszméletlen jók lettek a képek. Gz papesz. Jól megcsináltad, le a kalappal. A lesserheal castos te... (2009.03.19. 07:36) Karácsonyi sütés idején ...
  • Spunkmeyer: Elég baj nekem, hogy nem vagyok skilles és most,hogy mondod lehet más nem is kapott nerfet! Hopppp... (2009.02.21. 14:02) Thx Blizz!!
  • Simulacra: nah, Gabcsa, itt a talent amiről beszéltem múltkor. elég szép aggrot lehet vele csinálni. www.wow-... (2009.02.16. 17:40) Malygos
  • bandiketto: gz! kár hogy a meló miatt lecsúszok mindig de ez van.. örülök hogy megy a szekér!:) (2009.02.06. 01:15) Naxxramas nem akadály többé!
  • Otisz: Az emberek nagy részének akik szoktak jrni raidelni már simán van 25 fős kompatibilis gearje. A má... (2009.01.20. 10:45) Raidek szervezése

Saphiron is down!!!

2009.01.19. 13:41 | Balaage | Szólj hozzá!

Tegnap este kissé késve érkeztem. Puff, már jött is az inv, nem voltam messze, így már az elsők közt ott álltam a csonthalmok előtt. (ezért többeket nem tudtam summonálni :D) Elég hamar összeverődtünk, és már neki is futottunk. Elsö try borzalmas volt, de rájöttünk, hogy nem kell egymáshoz közel állni mikor fölszáll mivel a jégkockába rakás is egy nagy aoe kiséretében érkezik. Második próba viszont mesteri volt. mindenki tudta mi a dolga, szépen le is nyomtuk a dögöt. Gz mindenkinek. Kelthuzad 30 % környékére lement, így sztem a következő lépésben már ez is meglesz. Ha van valakinek screenshotja a harcról küldje, kirakom, de jó szokásunkhoz híven már rohantunk is a köv bossra, így nem álltunk össze egy képre sem :D

A bejegyzés trackback címe:

https://veszetthuzat.blog.hu/api/trackback/id/tr73888375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása