Friss !!!

  • Balaage: Eszméletlen jók lettek a képek. Gz papesz. Jól megcsináltad, le a kalappal. A lesserheal castos te... (2009.03.19. 07:36) Karácsonyi sütés idején ...
  • Spunkmeyer: Elég baj nekem, hogy nem vagyok skilles és most,hogy mondod lehet más nem is kapott nerfet! Hopppp... (2009.02.21. 14:02) Thx Blizz!!
  • Simulacra: nah, Gabcsa, itt a talent amiről beszéltem múltkor. elég szép aggrot lehet vele csinálni. www.wow-... (2009.02.16. 17:40) Malygos
  • bandiketto: gz! kár hogy a meló miatt lecsúszok mindig de ez van.. örülök hogy megy a szekér!:) (2009.02.06. 01:15) Naxxramas nem akadály többé!
  • Otisz: Az emberek nagy részének akik szoktak jrni raidelni már simán van 25 fős kompatibilis gearje. A má... (2009.01.20. 10:45) Raidek szervezése

Zul'aman wwsa

2008.10.20. 14:34 | Balaage | 5 komment

 Mivel nem sikerült beszúrnom az előző postba álljon itt Zul'aman wwsa-ja.

Itt ragadnám meg a szót, hogy felhozzak egy problémának nem nevezhető kis dolgot, ami a guild életét érintené. Ugyan a guild leader nem én vagyok, de igazán el kéne gondolkodniazon, hogy mi legyen a további sorsunk. Ugyanis elértük a "kritikus tömeget" :D Ami azt jelenti, hogy még nem vagyunk 25-en, de már többen vagyunk mint 10-en akik raidelni szeretnének... Amit én kitaláltam az az, hogy egyenlőre ha leszünk annyian mondjuk pl a csütörtök esti raidre, indítunk két csapatot. Ez szerintem kb 15 online 70-es raidelni is akaró embert jelentene.Elosztjuk az embereket úgy, hogy mindkét csapatba egyenlően legyenek jól gearelt és kevésbé jól gearelt emberek, majd keresünk pár randomot a bandába. Így nem kell keresni max 2-3 embert csapatonként, az meg megvan hamar. Ez alatt randomot keresni nincs értelme. Kérem a véleményeteket ezzel kapcsolatban. Úgyis jön a kieg nemsokára, akkor ugyanezt elosztjuk 5 fős csapatokra :D

A bejegyzés trackback címe:

https://veszetthuzat.blog.hu/api/trackback/id/tr8723099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabcsa 2008.10.20. 20:27:14

Bakker,Sami mindig olyan jókat ír.....amúgy igaza van.A guild jövője most attól függ,hogy mindenki el legyen látva feladattal,kihívással.Ötleteket,javaslatokat szívesen várunk akár itt,akár a wow-ban.Én amúgy szívesen elmegyek mindenhová....majd csak kiesik a tankolós kard....

bandiketto 2008.10.20. 20:46:00

Háát most vagy felkaroltok gyorsan még 10 embert (most sztem még menne is), de kapkodós guildinvekből még baj is lehet, vagy szép lassan, puggal kiegészített raidekre menni, de idegenekkel mindig más menni mint a társaiddal. Harmadik megoldás, legalábbis szerintem, hogy borzasztó mód lespammolni a szomszédokat, hátha kiállítanak 10-15 embert, és akkor mehetne 25 fős... Közben szép-lassan, válogatva felhízlalni a guildet normális (?) emberekkel amíg önállőan nem tudunk 25 fős bossokat csapkodni.Végülis a pve-nek ez lenne a sava-borsa. Majd beszélek még pár raidelni akaró emberkével hogy a csütörtök igen jó időpont :) Persze ezzel is van gond: eddig se sikerült:D

Simulacra 2008.10.21. 10:27:44

Teljesen egyetértek veletek, sztem megpróbálhatunk akár néhány embert elhozni más guildekből, mint IRA-Arx pannonia, vagy csak összefogni velük és együtt raidelni v iesmi. de szükség lenne, h legalább 2 10fős csapatunk legyen ezekre a helyekre, mer bőven kinőttük már a 10 raidelni kívánó ember limitet. Vagy ha jól halad az emberszerzés akkor 1 ssc/tk is belefér, gearünk meg van hozzá eléggé.(Bár ssc-be kéne fire resist geares lock, frost és nature resistes tankwarr, de attól még megpróbálható:) ) szal 1 szó mint 100, én támogatom az ötletet. Ja, és Gabcsa, minek neked a tank kard?? ZAból kiesett neked a tank axe multkor:D

Simulacra 2008.10.21. 10:29:05

Ja, és Okt. 30-tól újra vagyok:P

Gabcsa 2008.10.21. 14:20:02

mert olyan szép az a kard.....:)))
süti beállítások módosítása