Friss !!!

  • Balaage: Eszméletlen jók lettek a képek. Gz papesz. Jól megcsináltad, le a kalappal. A lesserheal castos te... (2009.03.19. 07:36) Karácsonyi sütés idején ...
  • Spunkmeyer: Elég baj nekem, hogy nem vagyok skilles és most,hogy mondod lehet más nem is kapott nerfet! Hopppp... (2009.02.21. 14:02) Thx Blizz!!
  • Simulacra: nah, Gabcsa, itt a talent amiről beszéltem múltkor. elég szép aggrot lehet vele csinálni. www.wow-... (2009.02.16. 17:40) Malygos
  • bandiketto: gz! kár hogy a meló miatt lecsúszok mindig de ez van.. örülök hogy megy a szekér!:) (2009.02.06. 01:15) Naxxramas nem akadály többé!
  • Otisz: Az emberek nagy részének akik szoktak jrni raidelni már simán van 25 fős kompatibilis gearje. A má... (2009.01.20. 10:45) Raidek szervezése

Veszetthuzat high end.

2008.10.17. 09:10 | Balaage | 5 komment

 

Ezt is elértük hát. Egészen hosszú menetelésünk volt idáig. A BC raidei közül az utolsó, amit mi, saját erőnkből el tudtunk érni. De úgy érzem ez egy biztató kezdet a wotlk-ban történő folytatáshoz. A nerf ellenére, én úgy érzem mindenki a maximálisat tudta teljesíteni azzal, hogy 4-ből 3 chest run is megvolt, hogy a lagos wipot leszámítva minden boss meglett elsőre, úgy is, hogy pl. zuljinen még alig volt itt valaki egyszer-kétszer. Összeszedett volt a banda és félig működő addonokkal is meg tudtuk csinálni.Ezt a töretlen lekesedést várom el mindenkitől a továbbiakban is. Amit látok az az, hogy egyre bővülő kis csapatunk kezd nagyon szépen összekovácsolódni. És nekem, a távoli jövőben felsejlik egy látomás, ami egy 25 fős raidet körvonalaz Arthasfagyos trónja előtt :D

Köszönöm mindenkinek az élményt.

A bejegyzés trackback címe:

https://veszetthuzat.blog.hu/api/trackback/id/tr9718261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bandikaa 2008.10.17. 13:38:57

Szép volt vittem lootot ezért jó volt eljönni de az IFes élményeinkes képet is bekellett volna rakni amikor raideltünk IF közepén és jött a Gm megnézni minket jó volt meghozta a kellő dps-t az uj tálentek és a nerf ! szép volt! vasárnap megint megöljük és most az összes chest meglessz :D 2 hét mulva már BTbe indulunk :D

Balaage 2008.10.17. 13:43:05

If-ről csak annyit, hogy ahogy én tudom, Zuramot, Bandikát, és Warshamant bannolták. Örökre. Úgy kell mejd visszakönyörögniük az accjukat. Úgyhogy a köv alkalommal egy picit finomabban fogjuk ezt csinálni :D Mellesleg buzik a csigaevők!!!!

vacso 2008.10.17. 14:49:17

Na a bannok megoldódtak ... De azért érdekes volt ..

Gabcsa 2008.10.17. 15:33:31

Örülök,hogy a Veszetthuzat tagja lehetek.Örülök,hogy elkezdtem WoW-ozni,hála Rasheednak(Ati).Örülök,hogy a Wow által fantasztikus embereket,igazi barátokat találtam.Ennyi....:))

Balaage 2008.10.18. 08:46:38

Engem is bannoltak, pedig nem is kaptam figyelmeztetést, hogy figyel a GM.
süti beállítások módosítása