Friss !!!

  • Balaage: Eszméletlen jók lettek a képek. Gz papesz. Jól megcsináltad, le a kalappal. A lesserheal castos te... (2009.03.19. 07:36) Karácsonyi sütés idején ...
  • Spunkmeyer: Elég baj nekem, hogy nem vagyok skilles és most,hogy mondod lehet más nem is kapott nerfet! Hopppp... (2009.02.21. 14:02) Thx Blizz!!
  • Simulacra: nah, Gabcsa, itt a talent amiről beszéltem múltkor. elég szép aggrot lehet vele csinálni. www.wow-... (2009.02.16. 17:40) Malygos
  • bandiketto: gz! kár hogy a meló miatt lecsúszok mindig de ez van.. örülök hogy megy a szekér!:) (2009.02.06. 01:15) Naxxramas nem akadály többé!
  • Otisz: Az emberek nagy részének akik szoktak jrni raidelni már simán van 25 fős kompatibilis gearje. A má... (2009.01.20. 10:45) Raidek szervezése

Zul'aman, ahogy én láttam...

2008.09.01. 10:38 | Balaage | 5 komment

Kezdeném azzal, hogy a tegnapi raid jó volt. Nagyon jó. Sokat tanulhattunk belőle szerintem. Előszőr is láthattuk, hogy milyen lesz majd ha tök új raidek lesznek és elkezdjük próbálgatni. Igen-igen zsebbenyúlós a dolog (50-55g volt csak az én javításom). Kell sok mana illetve healing poti, és nem kell félni használni, mert máshogy nem fog lemenni. Kell sok elixír, flaska kajabuff stb, és mindíg be kell inni hogy javítsunk magunkon. ha kell kötözzük magunkat, segítsünk a healereken.

Másodszor. Látható az is, hogy nem csak a gearen múlik a dolog, viszont sokszokszor azon is. Nem a gearen múlnak a rossz pullok, a figyelmetlen mozgások, a későn beérő healek (rövid cast idő kicsi heal, hosszú cast idő nagy heal) ez mind próbálgatással és gyakorlással lehet megtanulni. Viszont a gearen múlik, hogy nem lehet kihealelni a tankot mer kevés az élete + a def ratingje. A gearen múlik az is, hogy mekkora a dps, stb. De ezeken mindegyiken lehet javítani. És a bent töltöttt 1 óra alatt igen sokat tanultunk. És tudtuk, hogy nem fogjuk lenyomni az egészet de én jól éreztem magam olyan helyen ahol egy kis kihívás is volt a dologban és nem a már begyakorolt sémákat csináltuk unalomig. Hajrá csak ígytovább!!! 

Eröltetni kell továbbra is ezt, és bele fogunk jönni, mert ezek a wipe-ok sokkal jobban összekovácsolják a csapatot. Tudjuk kire kell figyelni, stb. 

Ui: Gabcsa, Rasheed. Üdv újra itthon. 

Címkék: zulaman

A bejegyzés trackback címe:

https://veszetthuzat.blog.hu/api/trackback/id/tr95642860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vacso 2008.09.01. 11:33:55

ZA az egy 3 személyes insta .. Csak úgy sokáig tart, azé mennek 10en .

Gabcsa 2008.09.01. 14:06:47

A cikk minden szavával egyetértek,én is nagyon élveztem.Jó lesz ez,szerintem ez adja a játék igazi örömét.....
U.i: Jó újra itthon a Veszetthuzattal!!!!!

Bandikaa 2008.09.01. 16:06:44

Mit is tanultunk?? lekell nerfelni ZA-t :D de volt egy vicces pillanat amikor Gabcsa vkivel Whisperelt a defense rating kapcsán :D ;) erröl is kéne 1 cikk hogy 1 defense rating miatt nem mehetett vkikkel:D!!!!! jó insta volt csak a blizzard nem szeretett és wow errort kaptam

UI: Gabcsa Visszamennyééééé! :D
ja és nerf a clothosoknak

Rasheed 2008.09.01. 17:31:11

Egyetértek a fentiekkel. Ez 3 személyes insta :D De az úgy túl egyszerű. 10-en már heroic. Viccet félretéve s kicsit morbid példával, akkor viseled el a másik bűzét ha vele izzadsz. Tehát csak így tovább mert jó kis csapat ez!!

Ui: Viszajöttüüüüünk!!! :D

Ui2 Bandikának: irány az iskola :) ja és kész a leckéd??

Bandikaa 2008.09.01. 20:00:26

Megszolalt a Clothos OP Lock...
Ezt megjegyezter Rasheed... eddig elég volt Noodle is hogyis szol a nóta? 8 óra munka? és megint :D ja és első nap no lecke :D 9kor végeztem Tanár Úr bácsi :D ja és hallottam hogy a lock über nerfet fog kapni... Gabcsa idézet "ná mindegy" ja és a mage is OP tuff egy nerf :D
süti beállítások módosítása