Friss !!!

  • Balaage: Eszméletlen jók lettek a képek. Gz papesz. Jól megcsináltad, le a kalappal. A lesserheal castos te... (2009.03.19. 07:36) Karácsonyi sütés idején ...
  • Spunkmeyer: Elég baj nekem, hogy nem vagyok skilles és most,hogy mondod lehet más nem is kapott nerfet! Hopppp... (2009.02.21. 14:02) Thx Blizz!!
  • Simulacra: nah, Gabcsa, itt a talent amiről beszéltem múltkor. elég szép aggrot lehet vele csinálni. www.wow-... (2009.02.16. 17:40) Malygos
  • bandiketto: gz! kár hogy a meló miatt lecsúszok mindig de ez van.. örülök hogy megy a szekér!:) (2009.02.06. 01:15) Naxxramas nem akadály többé!
  • Otisz: Az emberek nagy részének akik szoktak jrni raidelni már simán van 25 fős kompatibilis gearje. A má... (2009.01.20. 10:45) Raidek szervezése

WOTLK

2008.12.01. 12:49 | vacso | 17 komment

Lassan már egy hónapja megvan a kiegészítő, kis csapatunkban már vannak 80asok (külön  grat nekik) akikkel lépésről lépésre kezdjük megismerni Northend-et . A grafika nagyon szép, az insták nem összecsapottak (rövidek de az nem baj) és hibák is csak mérsékelten vannak jelen. Mindezt összegezve megérte az árát a kiegészítő szerintem, de kíváncsi vagyok, hogy másnak mi a véleménye.

A bejegyzés trackback címe:

https://veszetthuzat.blog.hu/api/trackback/id/tr90797712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuram 2008.12.01. 14:55:50

Hát nekem nincs még meg de biztos jó lesz...egyebet nm tudok mondani kérem kapcsolja ki :P

bandiketto 2008.12.01. 15:04:29

Nekem nagyon bejön... végre nem(feltétlen) unottan questelgetek, és a terep is nagyon jó a bc többnyire bélyeges vidékeihez képest (nekem legalábbis a 70% nem jött be túlságosan). Insták tényleg rövidkék, ami jó ha geart vadászunk, de szar xp miatt- jó, tudom akkor menjek 2x, de arra meg már nincs erőm:)

Egyedül ettől a 10vs25 fős raidektől tartok, de az igazat megvallva nem is nagyon vagyok ellátva információkkal ezen a téren. Pl Arthast 10 fővel levágni gyalázat:) +Sztem jó volt hogy az über helyekre csak 25 fő mehetett le. A több szervezés-szenvedés-könyörgés-wipe stb édesebbé tette a /spit -et a boss tetemén állva. Persze lehet itt már a 10 fő is megadja ezt, de azért én spec nem örülök ha tényleg minden instából lenne két változat.

Bandikaaa · http://Bandikaaa 2008.12.02. 11:02:10

Sziasztok csere diákkal vagyok és nem tok felmenni TSre sry :( majd szerda délutántól leszek hállelujja a franciák szörnyűek de jó fejek bocsi hogy itt üzenek majd mesélek jó sokat fuu annyit éjjszakáztunk :S majd irok ha tudok BB

Balaage 2008.12.02. 12:07:04

Szerintem is nagyon jó lett. a "kalandok" igen változatosak, a helyszínek meg kb 200* szebbek jobban átgondoltak mint a bc-ben. Igazából én már azt várom hogy 80-as legyek, és beálljon a csütörtök, szombat raidnapok. Ott éreztem igazán jól magam.

Gabcsa 2008.12.02. 15:35:16

A WOTLK gyönyörű lett.nagyságrendekkel szebbés kidolgozottabb mint a BC volt.De szerintem nagyságrendekkel könnyebb is,aminek egy olyan casual játékos mint én nagyon örül egyébként.Nagyon jó ötlet volt az öcsimentek bevezetése,az igazán hardcore játékosok ebben nyugodtan kiélhetik magukat.....De nyílván az lesz az igazi,amikor 25 db,80-as veszetthuzatos majd ott áll a fagyott trónus előtt,a main tank torkából pedig a Frodóért kiáltás hangzik fel a charge előtt...:))))

Verano · http://susnyas.freeblog.hu 2008.12.03. 00:12:25

Srácok, arról meséljetek, milyen játszani egy 77% horde 23% alliance szerveren? :D Ez így nagyon durvának tűnik. Nekem amúgy szimpatikusabb ha több az ally, vagy legalább hasonló arányú, heroikusabb. :) De ez az arány nem gázos már? Minden allyra 3 hordás jut world pvpben? Városraiden voltatok már? (azt az öcsit meg kell csinálni!)

Ja és akkor itt jelenteném be, hogy nagyon valószínű, hogy karácsony után visszatérek és megyek hozzátok, ha befogadtok. :) Méghozzá a jó öreg Azagh bácsival.

Ennek csak az szabhat gátat, ha:

1. Közben kijön a Darkfall
2. Ki tudom próbálni ingyen, és elfut a gépemen rendesen.
3. Van annyira jó, mint amennyire a béta tesztelők mondják...

Balaage 2008.12.03. 16:49:21

Sok szeretettel várunk Verano. Én nem érzem igazán hátrányát a kevesebb allynak, de ez csak a saját véleményem, mivel inkább vagyok PVE beállítottságú. Kifejezetten jól esik néha úgy q-elni hogy nem ba.nak hátba 3-an a nagy semmiből kiugorva és nem állnak a testem fölött órákig, hogy még párszor leverjenek :D A Városraides öcsit biztos megcsináljuk, majd ha 80-anasok leszünk :D Utána nézek ennek a Darkfallnak...

Verano · http://susnyas.freeblog.hu 2008.12.04. 00:28:15

Engedtessék meg annyi önreklám, hogy a legutóbbi posztomban a Darkfallról írtam, elég bőven, benne van minden ami lényeges, meg linkek.

Balaage 2008.12.04. 14:58:41

Kedves Verano. Elolvastam az írásod a Darkfallról. Egy picikét kötekednék ha szabad. (Ha nem akkor is :D) Én szerintem mindegy milyen az a játék, ha a társaság jó. Én Lotróztam is egy ideig. Még most is azt mondom, hogy ha ez a banda lenne ott is meg itt is, azt sokkal jobban szeretném játszani, mint ezt de mivel itt sikerült egy olyan társaságba cseppenem ami kivételesen jó hangulatúvá teszi a játékkal eltöltött időmet ezért maradok itt. Kívánom neked hogy jó legyen a játék, de sztem egy mmonak a lényege az abban áll amit mi itt a Veszetthuzattal megteremtettünk magunknak. Több ember együtt játszik egy virtuális térben miközben jól érzik magukat. Én raideltem más guildekkel is. Nem sokkal jobb volt mintha single módban nyomtam volna mivel a pár parancsszónál és utasításnál több nem igazán folyt le játék közben. Száz szónak is egy a vége. Én ezért játszom ezt a játékot itt és most. Ha szétmegy a banda biztos visszamegyek lotrózni és Veszetthuzatért felkiáltással fogok nekirohanni a Balrognak :D ui.: a képek sem tetszenek annyira, de mivel ez béta ezért erről nem illik beszélni )

Verano · http://susnyas.freeblog.hu 2008.12.04. 16:15:07

Teljesen értem, sőt, ez nem is kötekedés szerintem. Nekem talán más szempontok is fontosak, vagy csak nem találtam olyan csapatot eddig. RP realmen saját guildem is volt, sok szép emlékem van bizonyos karakterekről-playerekről. Volt egy török warrior, aki minden ellenségre úgy hivatkozott hogy "motherfuckers". Egy night elf pap csaj (irl fiú) mindig letérdelt (/sit náluk ilyen japános ülés) ha a gnómommal beszélgetett, mert nem szeretett lenézni rá. Volt egy holland meg egy angol arc, akikkel sokáig msn-eztem azután is hogy nem játszottunk többet együtt.

Szóval a szociális aspektus a legfontosabb része, szerintem is, de kell alá egy jó keret, ez a DF meg annyival szabadabbnak tűnik mint a wow.

Na de hagyjuk is, majd meglátjuk, mi lesz vele. Ja a képi világ nekem sem fekszik, szerintem hülyeség realisztikusságra törekedni fantasyben, de ez ilyen darkos, reális játék akar lenni.

vacso 2008.12.05. 04:31:15

Darlfall ! Én kíváncsi vagyok rá ! Mondjuk egy nem annyira "spawnolós" hanem szaporódós,születésszabájzós MOB populációt megnéznék én is... illetve ez a ha sokan összegyülnek akkor bemennek a városba hőzöngeni marha érdekes lehet.

gabcsa 2008.12.05. 17:52:17

Olyan hangulat,mint a Veszetthuzat raideken nincs sehol máshol.....most sokan vagyunk,sok az új srác akiket még nem negyon ismerek.De ha megyünk 25 fős raidekre őket is megfertőzzük ezzel a hangulattal....:))Még egy dolog.Soha,semmilyen mmo nem fog a wow nyomába érni....soha...Királykodnak egy ideig,aztán 2-3 hónap után mennek a süllyesztőbe.....Csak a WoW-nak van szerintem igazi tömeget megtartó ereje....Nagyon ki lett ez találva....

bandiketto 2008.12.05. 20:00:27

Szerintem ha valaki okosan fel(ki)használja a wow által elért tapasztalatot és tudást az mmorpg-k terén, valamint társítani is tudja egy olyan világhoz ami szintén népszerű (mondjuk egy star wars még mindig lenyomja békába a wowot ismerettség terén), akkor lesznek változások. Semmi nem tart örökké.
Ja, és a csillagok háborúját (bár ebből már készítettek egy mmorpg-t) direkt hoztam példának, mert a fantasy környezetben minden volt már lassan, ezt is figyelembe fogják venni egyszercsak. (Személy szerint én a vampire világban zúznék :D )

A többivel egyetértek Gabcsa, tényleg más volt itt raidelni :)

Verano · http://susnyas.freeblog.hu 2008.12.06. 20:10:13

Jaja, én egy cyberpunk settinget, és a warhammer 40k világot várom nagyon mmo-ban. :) de a vampire (world of darkness) is annyira szépen kidolgozott, az is jó lenne. persze ezt nem csak mi gondoljuk így, hogy a fantasy nem az egyetlen út, én láttam design prezit Def Jam mmo-ról. (amiből nem lett játék végül persze)

Vacso, a firefox is meg a chrome is levágja az oldal feléről a szöveget, ebből a threadből pl kb 2 és fél komment látszik. IE alatt jó. Belőttem kezdőlapnak a blogot, mert csak itt kell IE-t használnom...

vacso 2008.12.07. 02:30:33

Nos igen a try.hu frame-ben hivja meg a lapot most megprobálom _parent ként linkelni, de ha így sem jó akkor a blog.hu val van valami.

Gabcsa 2008.12.07. 21:20:46

Nem értem mit beszéltek....:)))))

Balaage 2008.12.13. 13:34:10

Elnézést kérek mindenkitől, hogy régen nem jelentkeztem ingame, de ilyenkor karácsony előtt hihhetetlen milyen hajtás van nálunk, ezért még az accomat sem töltöttem föl fölöslegesen, viszont nemsokára visszatérek. (napok kérdése) ((kezdenek elvonási tüneteim lenni :D)) Addig is jó játékot mindenkinek.
süti beállítások módosítása